poniedziałek, 13 września 2010

Postępy prac nad Evil AS2 RPG Engine

Prace nad eAS2RPGe postępują. Silnik staje się coraz bardziej rozbudowany, ma coraz większe możliwości.
W obecnej wersji uzyskujemy przyzwoitą płynność działania na PSP i telefonach z systemem Android 2.2. Przeprowadziliśmy też testy dla konsoli Wii (niestety brak obsługi strzałek na wiilocie:( ).
Aktualnie używamy grafiki wektorowej, rozważamy przekonwertowanie w przyszłości naszych wektorów na rastry, celem optymalizacji i większej płynności działania dema.

Aktualnie ukończyliśmy pierwszą wersję systemu dialogów eAS2RPGe.
Teraz projektant/programista może w łatwy i szybki sposób tworzyć nowe dialogi z bohaterami niezależnymi. Dialogi można umieszczać w dowolnych miejscach na mapie/w terenie gry, podobnie mamy pełną dowolność co do ilości kwestii z jakich dialog się składa.

W chwili obecnej pracujemy nad systemem walki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz