Prace nad eAS2RPGe postępują. Silnik staje się coraz bardziej rozbudowany, ma coraz większe możliwości.
W obecnej wersji uzyskujemy przyzwoitą płynność działania na PSP i telefonach z systemem Android 2.2. Przeprowadziliśmy też testy dla konsoli Wii (niestety brak obsługi strzałek na wiilocie:( ).
Aktualnie używamy grafiki wektorowej, rozważamy przekonwertowanie w przyszłości naszych wektorów na rastry, celem optymalizacji i większej płynności działania dema.
Aktualnie ukończyliśmy pierwszą wersję systemu dialogów eAS2RPGe.
Teraz projektant/programista może w łatwy i szybki sposób tworzyć nowe dialogi z bohaterami niezależnymi. Dialogi można umieszczać w dowolnych miejscach na mapie/w terenie gry, podobnie mamy pełną dowolność co do ilości kwestii z jakich dialog się składa.
W chwili obecnej pracujemy nad systemem walki.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz